Методичні рекомендації по роботі з батьками обдарованих дітей

1.Випереджувальний розвиток пізнавальної сфери, що проявляється у високій пізнавальній активності і виражається кмітливістю та здатністю переробляти великий об'єм інформації і робити інтуїтивні висновки (інсайти), чудова пам'ять, що базується на ранньому мовному розвитку та добре розвиненому абстрактно-теоретичному мисленні; здатність до класифікації та категоризації інформації і досвіду.2. Специфічний розвиток рис особистості, а саме: надрозвинуте почуття справедливості, раннє формування системи цінностей (гостре відчуття несправедливості; високі моральні вимоги до себе і інших); яскрава уява, висока креативність і, як результат, здатність зберігати завжди елементи гри в житті і роботі; почуття гумору; високий рівень домагань: такі діти весь час намагаються вирішити проблеми, які їм поки що непосильні.3.Особливості фізичного розвитку дітей. Існує дві крайні точки зору на дане питання: з одного боку обдаровану дитину сприймають як "очкарика", "книжкового черв'яка", з іншого боку говорять, що така дитина і в фізичному відношенні здоровіша і красивіша. В усякому випадку, талановиті діти, як і талановиті дорослі, мають високу енергоємність, що проявляється в надзвичайній активності.4. Якщо виховна робота з обдарованою дитиною проведена неправильно, виникає великий ризик виникнення проблем розвитку:• можливе формування невротичного прагнення завжди бути першим;• великі амбіції батьків можуть стати причиною високого рівня агресивності і ворожості дітей;• кінець кінцем, талант дитини може бути просто "заритий в землю".

Комментариев нет:

Отправка комментария